Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

sobota, 6 sierpnia 2011

Mała wycieczka cz.1

Dobiegła końca pierwsza część naszego urlopu czyli krótka wycieczka do Szwecji. Pogoda dopisała, więc mogliśmy dużo chodzić, zwiedzać, podpatrywać i delektować się czasem wolnym, krajobrazami i pięknymi dodatkami do domu. Oczywiście nie obyło się bez zakupów:) W jednym ze sklepów dostałam istnego oczopląsu, jak wybrać coś z rzeczy, które są tak piękne, wszystko potrzebne, dobrze, że mąż był cierpliwy i nie poganiał, zresztą zobaczcie sami.

5 komentarzy:

  1. O rany!
    Ale tam cuda w tym sklepiku. Można dostać oczopląsu :-) i małego zawrotu głowy. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny u mnie. Pa! Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ja tez bym chyba zwariowala!!!! Dzieki dzieki dzieki ze te fotki, super ze mogliscie sie wyrwac do Szwecji i pogoda tak dopisala!

    pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pieknych rzeczy w jednym miejscu...chyba bym zwariowala:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałam radę, nie zwariowałam:) za to nabyłam kilka cudnych bibelotów:)

    OdpowiedzUsuń