Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

środa, 19 października 2011

Jesiennych kolorów cd

Uwielbiam słoneczną jesień, za słońce, za kolory w lasach i parkach, a także za kolory sklepowych wystaw. Nie będę ukrywać, że to moje kolory, takie ciepłe, w nich czuję się najlepiej, oczywiście unikam ich latem, ponieważ ono też ma swoje piękne barwy, I tu niestety muszę się przyznać, mam problem z porzuceniem odcieni lata, paseczki, marynarskie akcenty nadal pojawiają się na moich ubraniach, nie potrafię ich porzucić z dnia na dzień:) Na szczęście w domu jesień rządzi i o tym dzisiejsze zdjęcia, a właściwie ich dalszy ciąg:)

Powyższy wianuszek zrobiła dla mnie moja kochana koleżanka, już drugi sezon rozpieszcza mnie w ten sposób, wiosną były koguciki, a teraz takie cudo:)
Nawet kot podziwia:)
P.S Kto znajdzie kota?:)


5 komentarzy:

  1. Trzeba sie teraz nasycic tymi kolorkami jak najbardziej. Kotek widze tez sie interesuje. :)
    Ja tez jeszcze w paskach chodze, a co tam! :)

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę w tle piękną skrzyneczkę. To skrzyneczka, tak?
    Urocza rzecz. Bardzo mi się podoba!
    Uścisków moc posyłam :-)
    PS
    ja też jeszcze marynarzyk jestem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem niezłe pasiaki są z nas:)

    Mimi tak to skrzyneczka, w innych postach widać ją lepiej, sprawiłam ją sobie we wrześniu na poprawę humoru, Paweł namawia mnie na kolejną, a skoro poparcie mam w mężu to czemu nie skorzystać:)
    A lada dzień Pani z mojej winiarni przywiezie mi skrzyneczkę po winie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Kochaniutka za wszystkie przemiłe komentarze :D A tak przeglądam Twój blog i dopiero mnie teraz oświeciło....Ja z lata przeskoczyłam od razu do zimy...a przecież tak uwielbiam jesień...:)Trzeba to nadrobić, obowiązkowo! Wianek jest świetny, wcale nie jest przeładowany ozdobami a jednocześnie idealnie oddaje klimat jesieni - gratuluję Koleżance a Tobie zazdroszczę takiej Znajomej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa, a zdolną koleżankę polecam:)

    OdpowiedzUsuń