Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

piątek, 27 lipca 2012

2 dni

Jeszcze dwa razy pójdę do pracy i rozpocznie się mój miesięczny, długo wyczekiwany urlop.
Mam zamiar wypocząć, opalić się, nadrobić wszelkie zaległości książkowe i gazetowe, może w końcu zrobię porządek w moich szafach, chociaż w urlopie przemęczać się chyba nie wolno, prawda? 
Mam ambitny plan przeczytać wszystkie części "Leona", tak, tak wiosną marzyłam, aby skompletować wszystkie części tej wspaniałej książki kucharskiej, nie musiałam długo czekać, na urodziny dostałam je od męża.
Jednym z pierwszych wypróbowanych przepisów było Crumble z rabarbarem, najlepsze na ciepło z lodami.
A ponieważ nadal nie chce mi się przygotowywać kolacji, dziś ponownie królował u nas koktajl.
Maliny

Lody waniliowe z białą czekoladą

Mleko

Te składniki od dłuższego czasu chodziły mi po głowie, muszą przyznać, że bardzo do siebie pasują.

6 komentarzy:

  1. Świetny pojemnik na cukier:)a koktajl na pewno pyszny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego pojemnika mam kolejne na mąkę, herbatę i oczywiście chlebak:)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny pojemnik:). Każdy kocha dni wolne!:D

    Zapraszam do konkursu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj tak to prawda:)

      Usuń
    2. Życzę Wam po raz kolejny cudownego, pysznego i pełnego niezapomnianych wspomnień - urlopu. Jedziecie w cudowne miejsce, więc wrażeń będzie od groma. Wracajcie pełni siły i błogiego uśmiechu na twarzy.
      Ściskam na drogę :* Spokojnego lotu!

      Usuń