Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

środa, 17 kwietnia 2013

Leon moja miłość

Moja miłość do Leon'a (nie mylić z moim teściem do którego tak mówimy) to przypadek. Kiedyś kupiłam w TKMaxx książkę o tym tytule, to miał być prezent, jednak po dokładniejszej analizie, wiedziałam, że ja też muszę mieć taką książkę. Przepisy, ciekawostki, wyjmowane mapy serów, etykiety na przygotowane dania, dokładne opisy składników, skala Scoville's, ryby, warzywa, owoce i zioła podzielone na pory roku, aby wiedzieć kiedy co jeść, a wszystko opatrzone zdjęciami w fajnym klimacie. Oczywiście każde danie ma swoją historię i swojego twórcę, o tym też jest mowa, bo to przecież istotne, że Spagetti Milanese jest przepisem, którego autor nauczył się od swojego ojca, a ten od swojej matki, która przeprowadziła się do Londynu z Toskanii przez Marsylię w 1906:) Może to zawiłe i dziwne, ale w książce wszystko ma ręce i nogi, dla mnie plusem jest również to, że  książka jest zaopatrzona w dwie zakładki, bo ich brak to dla mnie czasami prawdziwy kłopot. 
 Kolejne dwa tomy Leon'a to prezent od męża, w międzyczasie dowiedziałam się, że Leon to sieć restauracji w Londynie, która serwuje smaczne dania, czasem w formie fast foodów, ale zdrowych i naturalnych. 
Zapisałam się również do newsletter'a i co jakiś czas otrzymuję przepisy na maila, niektóre nawet w formie filmów. 
Jakiś czas temu otrzymałam od siostry puszkę  Leon, która strasznie mi się podoba, pasuje do mojej kuchni.
W trakcie mojego ostatniego mini urlopu, obowiązkowym punktem było oczywiście odwiedzenie Leon'a, pyszna kawa, fajny klimat i przemiła obsługa, a na deser najnowsza, czwarta część serii.

17 komentarzy:

  1. O, ciekawe - będę musiał się bliżej zaznajomić. TK Maxx mówisz… ale w tym Wrocławskim rzadko są książki :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Gdańsku w TKmaxx książek było sporo rok temu, teraz niestety pustki, a bardzo żałuję.

      Usuń
  2. Ja najbliższy TK maxx mam we Wrocławiu.Muszę się tam rozejrzeć, choć poprzedni komentarz nie brzmi zbyt obiecująco.Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ostatnio książek właśnie w Tkmaxx nie ma, ja swoje nabyłam rok temu, wybór był ogromny i ceny rewelacyjne:)

      Usuń
  3. Hmm, muszę się rozejrzeć, bo nigdy nie widziałam w naszym TK książek (ale ja lecę prosto do góry - do dodatków domowych) ;))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. no, proszę! A ja nie słyszałam o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam, jednak teraz jest dostępny chyba wyłącznie na allegro.

      Usuń
  5. W ogóle nie znam tych książek, ale zaintrygowałaś mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godne uwagi. Bywają na allegro, ale maj zabójcze ceny:)

      Usuń
  6. nie znam kompletnie Leona, no może poza tym owocowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc pierwsze słyszę ... ale jestem zaciekawiona bardzo ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam, tylko uwaga na ceny. Na allegro ostatnio ta książka kosztowała 990 zł:)

      Usuń
  8. nie znałam tych książek, bardzo mnie zaciekawiłaś tym co maja w środku, az poszukam i nabędę, bo córuś ma gotuje z upodobaniem / właśnie została szefem kuchni :)) w knajpie która się otwiera w Wilanowie o nazwie Taste Burger, więc na pewno będzie zadowolona jak jej pokażę :))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam z całego serca, szukajcie na allegro, tylko uważajcie na ceny bo książkę można kupić za 50 zł i za 999zł, tak, tak taką cenę widziałam ostatnio na allegro:)A o gotowaniu Twojej córki słyszałam, trzymam kciuki:)

      Usuń
  9. Przyznaję bez bicia, że o LEONIE nie słyszałam, ale zaciekawiłaś mnie. A puszka mi sie bardzo podoba, do mojej kuchni też by idealnie pasowała.
    Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszka to prezent od mojej siostry, ale pochodzi właśnie Leona. Dziękuję za odwiedziny, Twój blog jest niesamowity, a zdjęcia są rewelacyjne:)

      Usuń