Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

wtorek, 16 lipca 2013

Życie jest podróżą

To nic, że za oknem szaro i buro...
To nic, że ostatnie dni bardziej przypominają mi jesień niż lato...
To nic, że nie ma u mnie dzisiaj ciepłej wody...
To nic, że skończyłam czytać wspaniałą książkę i już martwiłam się, że nie kupiłam następnej...

To nic, bo właśnie przyszedł listonosz i przyniósł mi kolejną część "Subiektywnego przewodnika po małych przyjemnościach".

Na razie ostrożnie dozuję sobie przyjemności, przeglądam, podziwiam i zachwycam się.

Moniko i Sebastianie dziękuję:)



12 komentarzy:

  1. No nie?! Jużmasz!:) musze kupić. Muszę kupić:) Zapowiada sie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, mam, nie tylko zapowiada się pięknie, ale naprawdę tak jest:)

      Usuń
  2. Wypatruję już listonosza i mam nadzieję że równiez wyruszę w podróż;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno, gdyby tylko ten listonosz wiedział, jakie to skarby do nas przynosi;)

      Usuń
  3. ja na swoją właśnie czekam i czuję, że przyjdzie do mnie właśnie dziś...:))) też mam cały zestaw! uwielbiam Mimi i Zorkiego.:) uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie, ja już przeczytałam i bardzo żałuję, że tak szybko;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tyle przyjemności przed Tobą, ja pochłonęłam w jeden wieczór:) A obiecałam sobie czytać fragmentami:)

      Usuń
  5. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanjny blog i no i chyba kociara :) będziemy zaglądać :)))

    OdpowiedzUsuń