Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

niedziela, 27 lipca 2014

Lody

Od kiedy zostałam mamą, doceniam każdą wolną chwilę, zwłaszcza, że w głowie mam masę pomysłów i naprawdę na wiele spraw brakuje mi czasu. Dlatego tym bardziej cieszę się, kiedy wynajduję szybkie przepisy. Wielokrotnie przekonałam się, że szybkie nie znaczy gorsze, przepis poniżej jest tego najlepszym przykładem. Przepis znalazłam TU.

Składniki

serek waniliowy 150 g
wiórki kokosowe 2 łyżki
syrop z agawy 1 łyżka
borówki amerykańskie

W przepisie podstawowym były to lody na patyku, ja posłużyłam się sylikonowymi foremkami na muffinki.

9 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie :) Trzeba będzie spróbować.
    To fakt, że przy dziecku zaczynamy bardzo liczyć się z czasem ;) Doceniam też mocno, kiedy mąż zajmuje się Emilią, żebym mogła sobie 'posiedzieć' w kuchni. Miśka niestety nie zawsze chce mi towarzyszyć podczas pichcenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie i pomysł z papilotkami bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam zabrać szpatułki z gabinetu, dlatego nie miałam wyjścia, musiały być papilotki:)

      Usuń
  3. przypomina mi to panna cottę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkie przepisy nie muszą przecież oznaczać, że coś nie wyjdzie tak jak trzeba, są wielką zaletą w organizacji czasu :))
    Udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mnie również cieszy fakt, że kilka dobrych jakościowo składników, pozwala wyczarować przepyszne dania. Mniej znaczy lepiej:)

      Usuń
  5. Jak zobaczyłam miniaturkę zdjęcia, to również skojarzyłam z panna cottą :)
    Wygląda pysznie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe faktycznie, dopiero zauważyłam podobieństwo:)

      Pozdrawiam

      Usuń